20 Aralık 2012 Perşembe

Düğünlük Nişanlık Tesettür Abiyeler

 Fuşya şifon etek üzerine şık bir gömlek sade ve asil bir görünüm.MİNEL AŞK TESETTÜR GİYİM...
 Bu pullu blazer ceket özel üretim tesettür fuarında yakından inceleme fırsatı bulmuştum.Sanırım hürriyet yazarı bir bayana nasip olmuştu hala aklımda.Hani derler ya bir bakana bir daha baktıracak işte bu tam olarak o model:)MİNEL AŞK...
 Buda petrol mavisi şifon etek her zevk için bir renk yapmışlar...MİNEL AŞK...
 MİNEL AŞK modaevinin asıl kombini aslında bu şekilde şifon etek üzerine payetli peplum ceket bence böylesi çok daha şık durmuş beyaz gömlekli olanlar MODA NİSA NIN fotoğraf çekimlerinden internet üzerindende satışları var yani...
 Ben bu balık abiyeye bayıldım.Nişanımda buz gibi havada 2 gün boyunca elbise aramıştım.Sonunda kabus gibi bolerosunun kolları kısa gelen berbat bişeye talim etmiştim.Ah ah bizim zamanımızda böyle şeyler yoktu:)MİNEL AŞK...
 Peplumun dantelle birleşimi mükemmel bir tasarım değil mi sizce de:)MİNEL AŞK...
Buda  su yeşili balık elbise yaz aylarının en moda rengi.MİNEL AŞK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder